Techninė Apžvalga: Toyota RAV4

Įdomu, kaip kompaktiški krosoveriai tapo tokie populiarūs? Vienas iš šios tendencijos pradininkų buvo pirmasis Toyota RAV4, pristatytas dar 1994 metais. Nuo tada jis išlaikė stiprią poziciją savo segmente, o dabar, jau ketvirtoje kartoje ir neseniai atnaujintas, verta pažvelgti į geriausias ir ne tokias palankias šio automobilio savybes.

Privalumai

  • Hibridinė versija: Tai vienas didžiausių šio automobilio pranašumų prieš konkurentus, išskyrus Nissan Rogue, kuris taip pat turi hibridinę versiją. Toyota hibridas su Atkinsono ciklo 2,5 litro keturių cilindrų varikliu ir dviem elektriniais varikliais generuoja 194 arklio galias. Degalų taupymas, palyginti su ne hibridiniais keturių cilindrų modeliais, yra gana didelis – hibridinė versija pasiekia 32 mpg, palyginti su 26 mpg kitų modelių.
  • Puikus degalų ekonomija: Net ir be papildomo hibridinio degalų taupymo pranašumo, benzininiai RAV4 modeliai grąžina 26 mpg mišriu miesto ir greitkelio vairavimu, kas yra gana gerai segmentui.
  • Erdvumas: RAV4 įprasta forma suteikia pranašumų interjero išplanavimui ir patogumui. Yra dosnus kojų ir galvos erdvės priekyje ir gale, o galinės sėdynės atlošo funkcija pagerina keleivių komfortą. Krovinių skyrius gali talpinti įspūdingus 73 kubinius pėdas erdvės, kai visos galinės sėdynės sulankstytos.
  • Tylios važiavimo manieros: Nors RAV4 nėra toks dinamiškai įdomus kaip kai kurie jo konkurentai, jis pasižymi važiavimo komfortu. Pakabos triukšmas yra prislopintas, o nelygūs keliai retai trikdo kabinos ramybę.
  • Puiki likutinė vertė: Tai Toyota, todėl tikėkitės, kad šio automobilio likutinės vertės išliks stiprios.

Trūkumai

  • Nuobodūs išvaizda: Nepaisant sportinės apdailos lygio, kuris šiek tiek paįvairina, kiti RAV4 apdailos lygiai yra gana nuobodūs su įprastais dizaino elementais. Interjeras taip pat seka šiuo pavyzdžiu, net ir aukščiausios klasės prabangos modeliai turi per daug plastiko interjero apdailos detalių ir neįtikinamus odinius sėdynių apmušalus.
  • Greitai brangsta: Pristatant Platinum apdailą, pradinės kainos viršijo 36 000 JAV dolerių už šį ypatingą aukščiausios klasės apdailą ir artėja prie kompaktiškų prabangių krosoverių kainų. Pridėjus tai, kad visų ratų pavara yra pasirenkama visiems apdailos lygiams, ji gali greitai tapti brangesnė už kai kuriuos konkurentus.
  • Važiavimas gali būti šiek tiek kietas: Nors kelio triukšmas gerai slopinamas, šio automobilio pakabos nustatymas gali būti šiek tiek standus, ypač SE modelyje. Stiffness yra puikus valdymui, bet ne puikus sklandžiam važiavimui, ir atsižvelgiant į jo šeimos automobilio statusą, vartotojai gali norėti minkštesnio važiavimo, kuris ilgus kelionių padarys malonesnius ir patogesnius.

Daugiau apie Toyota RAV4 galite sužinoti čia.

https://autoplovykla.lt/ru/avtomoyki/didzioji-riese/
https://brangusautosupirkimas.lt/genesis-pristato-serijini-gv80-kupe-2024-m-atnaujina-gv80-visureigi/
https://gtvautomoto.lt/lamborghini-blancpain-super-trofeo-serijos-kaina/