Subaru: Saugos Inovacijos ir Technologiniai Pasiekimai

Ar kada nors susimąstėte, kaip automobilių gamintojai užtikrina, kad jų transporto priemonės būtų saugios? Subaru yra vienas iš tų gamintojų, kuris saugumą laiko ne tik prioritetu, bet ir aistra. Šis Japonijos automobilių gamintojas nuolat stengiasi, kad jo modeliai pasiektų aukščiausius saugumo įvertinimus tiek Nacionalinėje greitkelių eismo saugumo administracijoje, tiek Draudimo instituto kelių saugumo srityje (IIHS).

Subaru automobilių saugumo strategija remiasi keturiais pagrindiniais saugumo ramsčiais: pirmine sauga, pasyvia sauga, aktyvia sauga ir prevencine sauga. Pirmine sauga orientuojasi į dizainą ir matomumą. Pasyvioji sauga apima kėbulo struktūros dizainą ir jo stiprumą. Prevencinė sauga susijusi su priemonėmis, kurios apsaugo nuo sužeidimų avarijos atveju, pavyzdžiui, oro pagalvės. Aktyvioji sauga apima tokias technologijas kaip automatinis stabdžių pagalbinis įrenginys ir įspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos.

Subaru Global Platform (SGP) yra naujoji platforma, naudojama tiek dabartiniuose Impreza modeliuose, tiek naujajame Ascent. Ši platforma buvo žymiai patobulinta, kad atitiktų trijų eilių Ascent modelio reikalavimus. SGP užtikrina ne tik struktūrinį tvirtumą, bet ir puikų valdymą, kas yra esminis veiksnys kuriant saugius automobilius.

Prevencinė sauga visada yra svarbi, todėl Ascent modelyje standartinė įranga yra septynios oro pagalvės. Tačiau Subaru tikisi, kad jo standartinė aktyvios saugos sistema, Subaru Eyesight, padės išvengti situacijų, kai prevencinės saugos priemonės turėtų būti naudojamos. Ši kamera pagrįsta sistema apima adaptyvią kruizo kontrolę su stop ir go funkcija, eismo juostos palaikymą, įspėjimą apie išvažiavimą iš eismo juostos, priekinio susidūrimo akceleratoriaus valdymą ir stabdymą prieš susidūrimą.

Subaru siekia žymiai sumažinti avarijų riziką ir užtikrinti, kad jums niekada nereikėtų išbandyti, kaip saugi yra SGP platforma. IIHS atliktas Ascent modelio bandymas parodė, kad automobilis pasiekė aukščiausią Top Safety Pick+ įvertinimą. Tai suteikia Subaru dar vieną TSP+ apdovanojimą už 2018 metus. SUV modelis gavo aukščiausią įvertinimą „geras“ visose IIHS bandymų kategorijose ir buvo giriamas už standartinę priekinio susidūrimo prevencijos sistemą, kuri buvo įvertinta kaip „puiki“.

Tačiau IIHS nebuvo sužavėtas SUV bazinėmis halogeninėmis lempomis, sakydamas, kad jos „užtikrina nepakankamą matomumą ir sukelia pernelyg didelį akinimą priešpriešinių transporto priemonių vairuotojams“. Tikėtina, kad Subaru padarys pasirenkamas LED lemputes standartinėmis 2020 metų modeliams, siekdama pagerinti vairuotojų saugumą.

Subaru inžinieriai neturi laiko švęsti savo pasiekimų, nes kitas IIHS bandymas laukia naujojo 2019 Subaru Forester modelio. Tai dar vienas svarbus automobilis, kuris gali atnešti Subaru nemažai pelno. Kaip ir Ascent, Forester yra šeimos automobilis, todėl inžinieriai vėl atidžiai stebės saugumo aspektus.

Norėdami sužinoti daugiau apie Subaru automobilių poliravimą Vilniuje, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/en/car-anti-corrosion-coating/
https://automobiliulemputes.lt/toyota-sienna-turi-radara-galinese-sedynese-kad-butu-uztikrintas-didesnis-saugumas/
https://autobag.lt/2025/09/25/gm-plecia-internetiniu-apsipirkimo-irankiu-pirkejams-sarasa/