Techninė Apžvalga: Porsche 911 Mechaninė Pavarų Dėžė

Ar galite įsivaizduoti pasaulį, kuriame klasikinė septynių pavarų mechaninė pavarų dėžė tampa retenybe? Tokia ateitis gali laukti Porsche 911 modelio, kaip atskleidė projektų vadovas Michael Schätzle. Kalbėdamas su „Automobile“, Schätzle atskleidė, kad gamyba gali būti apribota iki aštuonerių metų, remiantis pardavimų duomenimis, kurie rodo, kad 78 proc. septintosios kartos 911 modelių buvo parduoti su PDK dvigubos sankabos automatine pavarų dėže.

Šis faktas gali sukelti nusivylimą vairavimo entuziastams, tačiau tokios transmisijos kaip Porsche PDK siūlo greitesnį, efektyvesnį pavarų perjungimą, kuris pagerina automobilio dinamiką ir efektyvumą. 2012 m. 911 modelis gavo septynių pavarų mechaninę pavarų dėžę, kas yra išimtis šiuolaikinių automobilių pasaulyje. Dauguma automobilių šiandien yra aprūpinti tokiomis automatinėmis pavarų dėžėmis kaip Mercedes-Benz septynių pavarų automatinė arba Porsche PDK, ypač aukštos klasės automobiliuose.

Nepaisant to, bendrovė planuoja siūlyti mechaninę pavarų dėžę artimiausią dešimtmetį, jei ne ilgiau. Sunku tiksliai numatyti, kas bus prieinama ateityje, tačiau galima lengvai įsivaizduoti nusivylimą negalint perjungti pavarų rankiniu būdu per 3-2 perjungimą ir jausti, kaip užpakalinės padangos praranda sukibimą.

Kalbėdamas apie ateitį, Schätzle atskleidė, kad Porsche žvelgia į 9 pavarų PDK ateities modeliams, tačiau tokios papildomos pavaros reikalauja perkonstruotos transmisijos. Jis taip pat pažymėjo, kad jo išsakytos nuomonės yra asmeninės, o ne oficialios Porsche pozicijos atspindys. Net jei mechaninės pavarų dėžės bus pamirštos 911 modelyje, jos greičiausiai išliks pigesniuose modeliuose.

Norėdami sužinoti daugiau apie automobilio interjero valymą, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/ru/antikorrozionnoe-pokrytie-vilnius/
https://automak.lt/aukcione-parduodamas-itin-retas-automobilis-lancia-stratos/
https://stauto.lt/buves-fisker-darbuotojas-teigia-kad-karma-buvo-per-anksti-pristatyta-i-rinka/