https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-kaune/
2014 Subaru Forester: Išsamus Žvilgsnis
Prieš įsigyjant naują automobilį, svarbu jį išsamiai apžiūrėti su kvalifikuoto eksperto pagalba, nes tai padės išvengti netikėtų problemų ateityje. Naujo automobilio pirkimas turėtų būti lygiai taip pat svarstomas kaip ir būsto pirkimas. 2014 metų Subaru Forester yra nauja, universalaus dizaino visureigis, kuris buvo pristatytas praėjusių metų Los Andželo automobilių parodoje ir dabar yra prieinamas Subaru atstovybėse visoje šalyje. Šį modelį apžvelgia AutoGuide su savaites „Penkiaškopės” inspekcija.
Auto yra aprūpintas 2.5i Premium komplektacija su savarankiškos pavaros šešių greičių transmisija, kas yra retas reiškinys šioje visureigių klasėje. Palyginus su praėjusių metų modeliu, 2014 metų Forester yra pastatytas ant naujos platformos, turėdamas beveik vieno colio ilgesnę ratų bazę. Automobilio kėbulas yra šiek tiek ilgesnis ir vos platesnis. Tačiau svarbiausi yra ne šie skaičiai, o automobilio praktiškumas. Forester siūlo labai daug erdvės priekyje, kur netgi garsusis JAV prezidentas Abrahamas Linkolnas galėtų užsidėti savo firminę cilindro formos kepurę ir dar užsidėti ragų šalmo. Taip pat, gale yra pakankamai vietos galvai ir kojoms, o įlipimas ir išlipimas iš galinių sėdynių yra labai patogus dėl plačių durelių angų.
Kalbant apie bagažo erdvę, Forester tikrai įspūdingas. Su sulankstytomis galinėmis sėdynėmis jis siūlo beveik 75 kubines pėdas erdvės, kas yra daugiau nei Ford Escape, Honda CR-V ar Chevrolet Equinox gali pasiūlyti. Ši transporto priemonė įspūdinga savo vidinės erdvės mastu, lyginant su jos kompaktiškais išoriniais matmenimis.
Šiuolaikinių transporto priemonių interjerai dažnai atrodo lyg išpūsti prietaisų parodos sparnai; technologijos išmėtytos visur ir daugelis jų neveikia. Gamintojai vis prideda vis daugiau funkcijų, kad transporto priemonės valdymas gali pareikalauti kompiuterių mokslų magistro. Laimei, tai nėra problema su Forester 2.5i Premium. Jei jums reikia nurodymų, atsižvelkite į žemėlapį, nes šiame modelyje nėra kamuojančių jutiklinio ekrano buitinių prietaisų. Subaru interjeras yra kaip organinis žemės riešutų sviestas, sveikas ir pagrindinis, bet toks skanus. Tai gaivaus oro gūsis rinkoje, kurioje dominuoja mada virš funkcionalumo ir technologijų perkrova. Radijo imtuvas, pavyzdžiui, yra labai paprastas, o antrinės valdymo detalės išdėstytos logiškai. Tai neįmanoma padaryti paprasčiau, ir tai yra didžiulis privalumas.
Vairuotojo pusėje, ant stogo esančios rankenos laikiklis yra malonus priedas, kaip ir minkštas ir patraukliai grūdėtas prietaisų skydelis. Subaru yra sinonimas su dviem dalykais: visų ratų pavara ir boksoro varikliais. Kaip ir Niutono judėjimo įstatymai, šios tiesos niekada negali būti sulaužytos. Pasinaudodama Fuji Heavy Industries jau patikrintais principais, 2014 metų Forester yra valdomas horizontaliai pastatytu keturių cilindrų varikliu ir turi sistemą, kuri perduoda galią visiems keturiems kampams.
Bendrovės garsi simetriškoji visų ratų pavara paskirsto sukimo momentą tolygiai tarp priekio ir galo. Modeliuose, kuriuose yra mechaninė transmisija, ji turi didelio klampumo susijungimą ir fiksuotą centrinį diferencialą. Ši įranga gali perkelti galią nuo slystančių ratų prie griebiančių, greitai ir be vairuotojo pastebėjimo. Pridėkite beveik 9 colių prošvaisą ir Forester turėtų būti gana pajėgus bekelėje.
2.5 litrų variklis šiame visureigiu generuoja pagarbą keliančią 170 arklio galių galią, kas yra tiek pat, kiek ir 1995 metų Ford Contour su V6 varikliu. Sukimo momentas yra šiek tiek didesnis – 174 lb-ft. Visa tai sudėjus, yra pakankamai postūmio, kad būtų galima pasiekti beveik greitą pagreitį, nors didelio boksoro nelyginis trapiškumas gali padaryti automobilį greitesnį nei jis iš tikrųjų yra.
Šešių greičių mechaninė transmisija prideda vairavimo džiaugsmo. Įvaldyti pavarų perjungimą yra prarastas menas šiomis dienomis, ir Forester yra laimingas, leisdamas senosios mokyklos nariams mėgautis sklandžiais pavarų keitimais ir sklandžiai nesutampančiais persijungimais. Jei trys pedalai yra 50 procentų per daug, tuomet kintamosios pavarų dėžės (CVT) yra papildomai 1,500 dolerių pasirinkimas 2.5i Premium modelyje. CVT yra standartas aukštesnio lygio Forester modeliuose ir siūlomas tik su 2.0 litro turbininiu varikliu.
2014 metų Subaru Forester pradinė kaina yra labai pagrįsta – 21,995 doleriai (neįskaitant 825 dolerių pristatymo ir transportavimo mokesčio). Tai jums suteikia visų ratų pavarą, mechaninę transmisiją ir naudingą daugiatikslį ekraną, kuris rodo tokius dalykus kaip degalų ekonomija, aplinkos temperatūra ir kt. Premium modelis, kurį AutoGuide gavo bandomajam važiavimui, siekia šiek tiek daugiau – 24,320 dolerių (vėlgi, be transporto ir tvarkymo mokesčių). Papildomos išlaidos vairuotojams suteikia šildomas priekines sėdynes, kėbulo spalvos šoninius veidrodžius ir šešių garsiakalbių garso sistemą be kitų patobulinimų.
Porą kitų skaičių, kurie tikrai sudomins potencialius pirkėjus, yra degalų ekonomija. Su mechanine transmisija ir 2.5 litro varikliu, Forester turėtų pasiekti 22 mylių per galoną miesto važiavime ir iki 29 mylių per galoną greitkelyje.
Auto Plovykla
Nepriklausomai nuo to, kokią transporto priemonę vairuojate, svarbu išlaikyti ją švaria ir gerai prižiūrėta. Gerai prižiūrėtas automobilis ne tik ilgiau tarnauja, bet taip pat suteikia daugiau malonumo vairuoti. Jei esate Kaune ir ieškote patikimos vietos, kur galėtumėte išvalyti savo automobilio variklį, rekomenduoju užsukti į šią automobilių plovyklą. Tai puiki galimybė užtikrinti, kad jūsų automobilio variklis visada veiktų optimaliai.
https://auto-rent.lt
https://automak.lt/mercedes-benz-eqs-perziura-naujojo-prabangaus-elektromobilio-standartai-is-arti/