https://autoplovykla.lt/

Brand Finance išleido savo įtakingąjį „Global 500“ ataskaitą 2018 metams, kurioje išdėstoma 500 pasaulio vertingiausių prekės ženklų. 2018 metais vertingiausias automobilių prekės ženklas buvo „Mercedes-Benz“. Tai yra didelis pasiekimas Vokietijos automobilių gamintojo, nes „Toyota“ istoriškai buvo lyderė Brand Finance reitinge. „Toyota“ buvo įvertinta kaip antras vertingiausias automobilių gamintojas 2018 metais, o trečioje vietoje liko BMW. Pasak Brand Finance, „Mercedes-Benz“ yra „vertingiausias prekės ženklas Europoje“, kurio vertė siekia 43,9 milijardo dolerių. Tyrimų firma teigia, kad praėjusiais metais vokiečių automobilių gamintojas patyrė augimą dėka turinio rinkodaros, kuri yra orientuota į žmones, o ne į produktą. Taip pat naudojamos lengvos ir laisvos socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategijos siekia patraukti jaunesnius automobilių pirkėjus. Brand Finance pabrėžė „Mercedes“ naujos kartos EQ elektrinius automobilius savo automobilių gamintojo apžvalgoje.

Jų sėkmė buvo paskatinta naujos kartos transporto priemonių pristatymo, kurių pagrindą sudarė atnaujintas dėmesys SUV ir sklandus naujų technologijų įsisavinimas, siekiant nutolti nuo tradicinių vidaus degimo variklių. Tarp 10 vertingiausių automobilių gamintojų taip pat pateko „Volkswagen“, „Honda“, „Nissan“, „Porsche“, „Ford“, „Audi“ ir „Chevrolet“. „Ferrari“ buvo trečia Brand Finance ‘stipriausių prekės ženklų’ sąraše, kur pirma liko „Disney“, o antra – „Visa“. Visą Brand Finance Global 500 ataskaitą galite peržiūrėti čia.

Taip pat nepamirškite aplankyti mašinų plovyklą – švarūs ir spindintys automobiliai visada palieka gerą įspūdį!

https://auto-rent.lt
https://vilnius-autodalys.lt