https://autoplovykla.lt/variklio-plovimas-vilnius/
Kalifornijos valstija svarsto galimybę sumažinti greičio ribas ir sutrumpinti geltonų šviesų laiką. Rytoj Senato transporte komitete vyks posėdis dėl Asamblėjos įstatymo projekto 529. Šis įstatymo projektas siūlo perrašyti state’speed trap įstatymą, kad miestai galėtų visus greičio ribojimus apvalinti žemyn. Gegužės 19 dieną visas Asamblėjas pritarė šiam įstatymo projektui 77 balsais prieš 0.
Pagal esamus įstatymus Kalifornijos jurisdikcijos turi nustatyti 35 MPH greičio ribą, jei eismas parodo, kad judama tokiu greičiu. Greičio riba turi būti apvalinama iki artimiausio 5 MPH padidinimo. Tačiau, jei yra saugumo problema, vietiniai gali sumažinti ribą iki 30 MPH. Siūlomas įstatymas leistų jurisdikcijoms sumažinti greičio ribą iki 30 MPH, nesant būtinybės pateikti jokio pateisinimo, apvalinant žemyn 5 MPH.
Kai riba sumažinama iki 30 MPH, jurisdikcija gali legaliai sutrumpinti savo geltonų šviesų laiką nuo 3,6 sekundės iki 3,2 sekundės. Nors atrodo, kad 0,4 sekundės yra menkas skirtumas, toks pakeitimas gali sukelti didelį papildomų pajamų padidėjimą iš raudonų šviesoforų kamerų. Raudonų šviesoforų bilietai gali kainuoti nuo 405 iki 505 dolerių kiekvienas. Teksaso transporto institutas pranešė, kad sutrumpėjus geltonų šviesų laikui, citatų skaičius padidėjo 110 procentų. Įdomu tai, kad dauguma tų papildomų pažeidimų įvyko per pirmas 0,25 sekundės.
Norėdami sužinoti daugiau apie „mašinų plovykla“, apsilankykite čia.