Techninė Apžvalga: 2019 Ford Ranger Raptor

Ar kada nors domėjotės, kaip automobilis, skirtas ekstremalioms kelionėms, gali būti pritaikytas kasdieniam naudojimui? 2019 metų Ford Ranger Raptor, oficialiai pristatytas Tailande, yra puikus pavyzdys, kaip suderinti galingumą su praktiškumu. Šis modelis su 210 AG turbo dyzeliniu varikliu ir patobulinta pakaba yra pasiruošęs įveikti sunkiausias bekelės sąlygas.

Pagrindinė šio modelio ypatybė yra jo variklio ir transmisijos derinys. Ranger Raptor turi tą pačią 10 laipsnių automatinę pavarų dėžę, kaip ir F-150 Raptor, sujungtą su 2.0 litrų dviejų turbinų dyzeliniu varikliu, generuojančiu 210 AG ir 500 Nm sukimo momentą. Tai leidžia automobiliui puikiai prisitaikyti prie įvairių kelio sąlygų, naudojant šešis skirtingus vairavimo režimus, įskaitant Normal ir Sport, taip pat bekelės režimus, tokius kaip Grass/Gravel/Snow, Rock Mode ir Baja Mode. Desert Rally režimas suteikia galimybę vairuoti šoniniais slydimais ant laisvų paviršių.

Tačiau tikrasis Ranger Raptor pranašumas slypi jo pakaboje. Korpusas specialiai paruoštas bekelės iššūkiams, o galinė pakaba turi coilover sistemą su Watt’s link ir tvirta galine ašimi. Priekinėje ir galinėje dalyse sumontuoti ‘Position Sensitive Damping’ Fox Racing amortizatoriai, pritvirtinti naudojant kaltinius aliuminio viršutinius ir lietus aliuminio apatinius svirtis. Stabdžių sistema taip pat įspūdinga, susidedanti iš dviejų stūmoklių priekinės apkabos ir 13 colių ventiliuojamų diskų tiek priekyje, tiek gale.

Ranger Raptor taip pat aprūpintas visureigėmis BF Goodrich padangomis, kurios, pasak Ford, yra tinkamos tiek asfaltuotoms, tiek neasfaltuotoms keliams. Papildoma bekelės įranga apima sidabriniu metalu padengtą, 2.3 mm storio plieninę apsaugą, dvigubus priekinio atkūrimo kablius, perdavimo dėžės apsaugas ir variklio apsaugą.

Automobilis taip pat aprūpintas Ford’s Sync3 multimedijos sistema su palydovine navigacija ir aštuonių colių skaitmeniniu ekranu. Vairuotojo pagalbos technologijos apima apsaugą nuo apsivertimo, priekabos svyravimo kontrolę, pagalbą pradedant važiuoti į kalną, nusileidimo nuo kalno kontrolę ir galinio vaizdo kamerą.

2019 metų Ford Ranger Raptor kainos dar nėra paskelbtos. Jis bus parduodamas Australijoje ir kituose Azijos-Ramiojo vandenyno regionuose vėliau šiais metais. Daugiau apie šį modelį galite sužinoti čia.

https://autoplovykla.lt/en/carwashes/
https://autopirkimai.lt/pagani-planuoja-pure-ev-ir-nauja-v12-modeli-su-mechanine-pavaru-deze/
https://autobag.lt/2025/05/30/aston-martin-valkyrie-pasieks-1130-ag-is-savo-cosworth-v12/