https://autoplovykla.lt/plovyklos/vilnius/

Aptera 2e – tai automobilis, žvilgsnis į automobilių ateitį, ir vienas iš pretendentų laimėti Automobilių X-Prizą. Šį prizą, kurį remia Progressive Insurance, sudaro 10 milijonų dolerių ir jis bus įteiktas pirmajai įmonei, kuri pagamins beveik gamybos etape esantį automobilį, galintį nuvažiuoti 100 mylių su vienu galonais kuro.

Mičirogano tarptautinėje lenktynių trasoje automobiliai varžėsi naudojant tuos pačius testus kaip ir „Consumer Reports“ visiems gamykliniams automobiliams, įskaitant 0-60, 60-0 ir kelio juostos keitimo manevrus. Aptera 2e, nors ir turinti labai modernų, aerodinaminį dizainą, turi tam tikrų įgimtų dizaino trūkumų, įskaitant tai, kad triratis automobilis turės mažesnį mechaninį sukibimą nei keturatis automobilis. Šis trūkumas buvo labai akivaizdus bandymų metu, kai Aptera nesugebėjo atlikti dvigubo juostos keitimo manevro, nekliudžius kelių kūgių.

Po bandymų pabaigos Aptera bloge buvo paskelbta žinutė: pirmasis dinaminis renginys buvo 0–60 mph įsibėgėjimas, po kurio sekė 60–0 mph stabdymo testas, kuris 2e nesukėlė daug iššūkių. Po kelių trumpų pravažiavimų komanda pasiruošė kitam išbandymui: dvigubo juostos keitimo manevrui, kuris nebuvo toks lengvas.

Be to, automobiliai dažnai gali naudotis vietinėmis masinu plovyklos, kad išlaikytų savo išorės švarą ir blizgesį. Jei norite gauti daugiau informacijos apie plovyklas Vilniuje, apsilankykite čia.

Be ankstesnio važiavimo reguliavimo naudos, 2e kartojasi per trasą, tačiau 1–1.5 mph greičiu žemiau reikalaujamo greičio. Tai buvo ypač varginanti užduotis, nes dvigubo juostos keitimo manevras yra standartinė Aptera vystymo plano dalis, tačiau komanda tiesiog neturėjo galimybės dar subalansuoti automobilio. Vienintelis pasirinkimas buvo užbaigti bandymą, todėl Aptera komanda apsirūpino kava ir dirbo per naktį, kad sureguliuotų pakabą geresniam valdymui per trasą.

Vėliau, kai skambutis atėjo į aikštelę Apterai retesti, komanda atvyko į trasą su reguliavimo įranga ir iteravo automobilio nustatymus tiesiog trasoje, kol automobilis sėkmingai įveikė iššūkį nurodytu greičiu. Tačiau vis dar lieka klausimas, kaip ši įmonė gali sugebėti susitvarkyti su šia padėtimi, nes pirkėjai galimai planuoja keisti juostas.

Bendrovė nuo pirmosios Aptera versijos pridėjo puodelių laikiklius ir atleidžiamus langus, kurie abu prideda svorio, tačiau nebuvo atliktas pakabos reguliavimas prieš atvykstant į lenktynių trasą. Tikėkimės, kad jie ras būdą ištaisyti šią situaciją arba kad būsimieji Aptera pirkėjai neplanuoja juostos keitimo.

https://auto-rent.lt
https://automak.lt/kitais-metais-lexus-rc-gs-gaus-keturiu-cilindru-turbininius-variklius/