Hyundai Equus: Technologinis stebuklas ar tik prabangus sapnas?

Įdomu, kaip automobilių pasaulis keičiasi ir kaip nauji žaidėjai bando išsikovoti vietą po saule. Vienas iš tokių bandymų – Hyundai Equus. Šis modelis, kuris jau buvo pristatytas Jungtinėse Valstijose, oficialiai debiutuos Niujorko automobilių parodoje. Nors Hyundai dar nepatvirtino, tikimasi, kad šis prabangus sedanas išlaikys Equus pavadinimą. Nepaisant to, didelės variklio dangčio emblemėlės nebeliks, nors galbūt ji bus siūloma per atstovybes.

Hyundai Equus yra suprojektuotas kaip konkurentas tokiems gigantams kaip BMW 7 serija, Lexus LS ir Mercedes S-klasei. Jis sukurtas ant Genesis platformos, kuri pati varžosi su BMW 5 serija. Nors Hyundai negali tikėtis iš karto įveikti vokiečių, Equus tikrai gali patraukti Lexus LS klientų dėmesį. Su LS kaina apie 63 000 dolerių, Equus kaina greičiausiai bus žemesnė.

Taigi, ką galima tikėtis iš korėjietiško prabangaus automobilio? Visų pirma, jis atrodo gana elegantiškai ir yra labai didelis. Su 74,8 colių pločiu, jis yra platesnis nei S-klasė ar Lexus LS. Ratų bazė yra gana trumpa tokio tipo automobiliui – 119,9 colių, o bendras ilgis siekia 203,1 colio, tai yra šiek tiek ilgesnis nei ilgos ratų bazės LS460. Nereikėtų tikėtis įspūdingo valdymo.

Po variklio gaubtu Equus yra ta pati 4,6 litro V8 variklio versija, kuri naudojama aukščiausios klasės Genesis sedane. Su 380 AG, jis turėtų pasiekti 0-60 mylių per valandą greitį per šiek tiek daugiau nei šešias sekundes, o ketvirčio mylios laiką – žemiau 14 sekundžių.

Viduje – tikras prabangos lobynas, su visais įmanomais patogumais. Korėjietiško modelio, kurį turėjome galimybę išbandyti praėjusiais metais, salone buvo masažo ir atlenkiamos galinės sėdynės, sėdynių atlošuose įmontuoti staleliai, LCD ekranų DVD grotuvai ir net šaldytuvas. Equus taip pat turėjo šildomas ir vėsinamas sėdynes bei privačios užuolaidos galiniams ir šoniniams galiniams langams. Viena ypatybė, kurią ypač pamėgome, buvo tai, kad šoninių langų užuolaidos išsiskleidžia antrą kartą paspaudus elektrinio lango jungiklį – tai sumažina bendrą mygtukų ir jungiklių skaičių salone.

Be to, priekinė keleivio sėdynė gali būti reguliuojama iš galinės konsolės – tikriausiai dėl patogumo ir patogumo verslininkams, važiuojantiems gale. Vidaus medžiagos yra aukštos kokybės, nors ne tokios, kokias galite rasti Lexus LS. Tačiau BMW 750 interjeras taip pat nėra toks, kokį rasite Lexus. Medžio apdailos gausa nėra mūsų mėgstamiausia dalis, bet tikrasis zomšo galvos apdangalas – taip.

Equus vairuotojai galės mėgautis aukštųjų technologijų funkcijomis, tokiomis kaip atbulinės eigos kamera (ir priekinė kamera), aklojo taško stebėjimo sistema, aktyvus kruizo kontrolės sistema, 528 vatų 17 garsiakalbių Lexicon garso sistema ir reguliuojama oro pakaba. Hyundai rinkodaros vadovas Joel Ewanick sakė, kad iki to laiko, kai Equus pasieks JAV, pakaba bus šiek tiek pakeista. Paprastai tai reiškia „minkštinimą“, bet Ewanick mus nustebino sakydamas, kad ji bus padaryta šiek tiek standesnė nei siūloma Korėjoje.

Norėdami sužinoti daugiau apie artėjantį 2011 m. Hyundai Equus, apsilankykite čia.

https://autoplovykla.lt/automobilio-dugno-plovimas/
https://stauto.lt/mazda-siulo-atpirkimo-apsauga-sertifikuotiems-naudotiems-modeliams/
https://autounija.lt/nissan-qazana-koncepcija-ikveps-ateities-krosoveri/